FogyiFegyelem

Egy centi...

2022. szeptember 12. 22:11 - Wailele

Elfelejtettem, hogy reggel akartam írni a tegnapról. Rengeteg akaraterő kellett. Kapaszkodtam mindenbe, ruhákat képzeltem el, amikbe majd beleférek, pulóvereket, amiket majd megköthetek magamnak és jól is állnak majd, ismerősökre, akik elé majd újra büszkén odaállhatok, meg ilyenek.

A mozgásra is csak nagyon nehezen vettem rá magam. Normális edzéshez nem volt kedvem, a gondolattól, hogy 15 percig táncoljak, frászt kaptam. Az is duruzsolt a fülembe, hogy már 17 napja minden nap tornáztam, nyugodtan kihagyhatok egyet... Végül találtam egy táncos-aerobicot a YT-on, az ment egy darabig csak úgy, akkor mondtam, jó, csak öt percet, akkor már kipipálhatom, hogy mozogtam ma is (kamu-edzés). Ezt szoktam bevetni végső mentségként, és általában beválik, ha már nekiálltam, le szoktam nyomni a penzumot. Most is így volt, és a hasprogram is ment a 20.

Ma már jobban voltam. Én főztem, ráadásul paradicsomos káposztát, mert most SOKAT akartam enni. Néha ízeket kívánunk, néha mennyiséget, hát nekem most az utóbbi volt. Úgyhogy vacsorára fokhagymás pirítóst ettem, de még így sem töltöttem ki a keretet. 

Mozgásnak nagyot sétáltam, a másik útvonalon, kíváncsiságból, mert úgy tudtam, hogy ez a rövidebb, és meg akartam mérni egyszer. Kiderült, hogy 3,6 km, még icipicit hosszabb is, mint a másik, csak azért tűnik rövidebbnek, mert nincs érdemi szintkülönbség, a másiknál meg van. 42 perc volt, lendületes tempóban, szóval nem is séta volt, hanem gyaloglás.

Ja, megvan a jutalom. Úgy gondoltam, hogy a 85 kg talán túl közel van ahhoz, hogy megjutalmazzam magam érte, de egyrészt a mai mérés után már nem gondolom, másrészt pedig tettem hozzá határidőt. Ha november 10-ig lefogyok 85-re, akkor és CSAK AKKOR kapok magamnak egy gyémántos kirakót. Az pont jó, mert utána hamar karácsony lesz már, és akkor játszhatok vele.

Ja, a mai mérés:

meres3.jpg

Szóval egy centi. Na jól van... De annak a 62-es combnak örülök, az kicsi kerület, onnan lassabban is indul el, szóval azért ez már valami :)

És ma megpróbáltam a fekvőtámaszt, az ötödiket nem tudtam kinyomni, de a négy viszonylag könnyen ment...

Holnap jön a hulahopp karika. Nagyon várom!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr2917930191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása