FogyiFegyelem

De legalább főtt étel.

2022. szeptember 10. 21:41 - Wailele

Azért fontos főtt ételt enni minél többet, mert mondjuk a kenyér 260 kalória/10 deka, a legtöbb kalöria egy főtt ételnek max 150. Úgy értem, amit hajlandó vagyok megenni ilyenkor. Igazából bármit lehet, csak zsírban-olajban sült dolgokat nem, azt is csak azért, mert azt képtelenség mérni, és olyan dologban vagy bizonytalan, aminek 10 dekája 900 kalória - ellentétben például az almával, aminek csak 30....

Lehet, hogy ma többet ettem egy almával (30 kalória). Nehezebb, amikor nem saját főztöm van (ma sült csirkecomb volt rizibizivel), mert nem tudok pontosan számolni, úgyhogy lehet, hogy nem csinálok ilyet túl gyakran - és még holnap is ez lesz. (De legalább kényelmes :P ).

A mozgás step pad volt, mert elkezdtem nézni este a Mentőexpedíciót, amit ugyan láttam már kábé 150ezerszer, de nem lehetett félbehagyni,  és most lett vége, szóval már nem lett volna kedvem utána. Jó kis cucc a pulzusmérő, mert tudtam 135-145 körül tartani a pulzusomat, szóval nem csak kamu-mozgás volt. És utána 20 hasprogram.

Viszont most éhes vagyok, eléggé, és már semmi keretem. Nehéz úgy aludni, szóval egy fél deci tejet lehet hogy fogok inni, csak hogy csend legyen odabent...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr617928599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása