FogyiFegyelem

Álmos vagyok

2022. szeptember 09. 21:07 - Wailele

Nagyon álmos vagyok, úgyhogy most csak kötelességből pár mondat.

A mai mozgás egy kisebb séta volt. Nagyon várom a hulahopp karikát, ma kaptam róla egy nem egyértelmű jelzést, ami jelentheti azt, hogy hétfőn érkezik, de azt is, hogy hétfőn adják fel. Sokat várok tőle. 

Gondolkodtam rajta, vajon milyen lesz a hasam, amikor lefogyok. Amikor legutóbb ilyen nehéz voltam, azt gondoltam, a hasamat csak műtéttel lehet majd helyrehozni. De aztán szépen visszahúzódott a bőr is, mire 65 kg lettem. Ez 10 évvel ezelőtt volt, szóval most mindenre IS van esély. 

Érdekes volt a mai kajám, szerintem kevesebb volt, mint a keret. Elfogyott a rakott krumpli, rendeltem két ebédet a hétvégére, a levest megettem ma vacsorára. Az a nehezítés, ha olyan kaját eszek, amit nem én főztem, hogy csak saccolni tudok. Ezt a levest úgy saccoltam, mint a sűrű zöldséglevesemet, pedig szinte csak csontleves volt, pár kockácska hússal és pici tésztával (a nevében benne volt, hogy "gazdagon", de csak a nevében). Nem baj. Egyébként túl keveset enni nem szabad, abból baj lehet (nem csak egészségügyi, az még hagyján, de a fogyást is csúnyán megakasztja), de amíg nem megyek 1.500 alá, főleg nem gyakran, addig nem lehet baj.

A hétvégén is lesz saccolás, azaz mérem a kaját, de saccolom, mennyi lehet a kalória-értéke, de azt hiszem, ebben elég jó vagyok. És végül is csak egy étkezést kell megsaccolni. A rendelésen kívül vettem káposztát, egy jó paradicsomos káposzta kinéz a közeljövőben ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5717928027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása