FogyiFegyelem

Egy hivatalos mérés...

2022. szeptember 08. 20:56 - Wailele

Hát, kommentek nemigen jönnek, szóval úgy néz ki, ilyen szempontból egyedül maradtam, nem baj, talán később.

Ma mérés volt, és nagyon rendes volt a testemtől, hogy megemberelte magát, és mutatott némi fogyást a múltkori későnkelős adatokhoz képest is. (Egész héten 90 fölötti értékeket mutatott a mérleg).

meres2.jpg

Ma elég hamar elfogyott a kalóriakeretem, jaja, a rakott krumpli. A jó hír, hogy holnapra még van, és jó hír, hogy holnap elfogy. Megtörténhet, hogy holnap veszek két menüt, meglátom, attól függ, hogy szánok-e időt a szervezésére, és sikerül-e megszervezni. Dolgozni szeretnék a hétvégén, és olyankor jó, ha nem kell erre figyelni. Nem szándékos a kenyérnélküliség, csak jelzem, hogy egy hete nem volt a közelemben kenyér, és tervezem, hogy ez így is marad.

Levest végül nem főztem ma, almával és kávéfélékkel töltöttem ki azt a kis keretet, ami maradt.

Nem volt kedvem tornázni ma, úgyhogy bevetettem a Jerusalema-t, 15 perc, kíváncsi voltam, mennyire hatékony egyébként, 116-ra vitte fel a pulzusomat, hát, nem egy megterhelő, de jóvanaz. Utána 20 HP, nem esett jól, nehéz volt, de az azért volt szerintem, mert ma egész nap ültem egyébként. De tényleg. Viszont lehet, hogy ennél a 20-nál megállok most pár napra...

Az alvásra igyekszem figyelni. Arra is, hogy korábban menjek aludni a szokottnál, tegnap nagyon nehéz volt nem elkezdeni a fiam pulcsiját kötni, mikor rádöbbentem, hogy jesszus, mindjárt karácsony, bizony hozzá kell fognom, ha nem akarom, hogy csak tavaszra készüljön el. És ma délután is aludtam egy órácskát. És most mindjárt megyek aludni megint.

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr7417927275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása