FogyiFegyelem

Mérés

2022. szeptember 04. 21:35 - Wailele

Ráálltam a mérlegre, de nem tudom, mennyire hiteles, mert majdnem másfél órával többet aludtam. Mindegy, három hónap múlva már semennyire sem lesz érdekes :) Inkább csak olyan szempontból van jelentősége, hogy ne essen rosszul, ha esetleg négy nap múlva meg többet mutat a mérleg reggel hatkor...

meres.jpg

Nőtt a fenekem :P , de az nem baj, csak annyit jelent, hogy megjelent a háj alatt az izom - végtére is elég sokat rohangáltam a múlt héten.

A mai edzés MNL 21 napos kihívásából volt, fájt a térdem - azért 90 kiónál megérzik az ízületek a mozgást -, de Ho'oponopono-ztam rá. Mint ahogy tegnap a fuldoklásra is. Nagyon frusztráló, hogy bizonyos mozdulatoknál a torkom összeszorul, a legindokolatlanabb mozdulatnál is. Azelőtt akkor vettem észre, mikor a mozdulat során a mellem belegyűrődött a torkomba (mittomén mikor ráülsz a sarkadra és előrehajolsz), de tegnap csak egy egyszerű tricepsz-gyakorlat volt állva. Mindegy, a lényeg, hogy eszembe jutott, hogy tisztíthatok rá.

Hasprogram 17.

Ja, elkezdtem gondolkodni valami jutalom-félén, azt kábé sejtem, hogy egy négyzetes szemű gyémánt kirakót szeretnék. Tök felesleges, tehát nem veszem meg csak úgy, de jutalomnak tökéletes (éppen ezért). Csak még nem tudom, mi legyen a feltétel. 85 kg? Vagy ügyesen teljesített napokhoz kössem? Vagy botlásmentességhez x ideig? Na majd kitalálom...

2 komment
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr2217923957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezres Judit 2022.09.05. 08:01:41

Az indulás tetszik. Lehet, hogy együtt tényleg könnyebb lesz. Várom a folytatást.
süti beállítások módosítása