FogyiFegyelem

Akkor kezdjük.

2022. szeptember 03. 08:13 - Wailele

Bár egy hete is van már, hogy elkezdtem figyelni az életmódomra, még mindig nem az igazi a hozzáállásom. Igaz, ebből nem voltam itthon 5 napot, ami akkor is megingatós, ha már benned van a rutin, úgy döntöttem, hogy mindenképp kell egy kis lökés ennek a fogyiprogramnak.

Van elszámolótársam, és nem miatta kevés, hanem mert olyan régen meg sem kíséreltem már a fogyni-akarást, hogy az erre vonatkozó akaraterő- és kitartásizmaim teljesen elsorvadtak. Az igaziakról nem is beszélve :)

Ezért kezdem el ezt a fogyinaplót, hogy legyen sokkal jobban a fókuszban ez a téma - és ezért osztom meg. Ha van kedved, gyere, és írj kommentet minden nap, és meséld el, Neked hogy ment ma. Ez segít Neked, mert érzed majd, hogy nem vagy egyedül, és segít nekem, mert érzem, hogy figyeljük egymást.

Leginkább az érzéseimről és a megéléseimről fogok itt írni, meg a mozgásról. Az étkezésről max annyit, hogy sikerült-e tartani vagy nem. A gyenge láncszem a mozgás, tényleg nagyon gyenge vagyok, csak ülök a gép előtt vagy a festős-asztal fölött egész nap, és minden hobbim is valami ülve-alkotás vagy olvasás...

Ezért az első lépés nekem most az, hogy a mozgás a mindennapok része legyen, egyelőre napi 15 percben. Van egy hasprogramom, ami hasprés-nyújtott lábemelés-plank, mindig annyi darab, amennyi másodpercig tart a plank. Most 16-nál tartok, 13-mal kezdtem, fokozatosan és folyamatosan emelni fogom.

Előkotortam egy ugrókötelet, és rendeltem egy olyan spéci hulahopp karikát, hogy a 15 percen kívül napközben is átmozgassam picit magam, az ülőmunka szüneteiben, csak 1-2 percig akár. 

A 15 perceket Szászhegyessy Zita programjában csinálom, bár nem mindennap ezt, nem akarom magam megkötni, mégis akarom, hogy többnyire valami igazi edző által vezetett edzés legyen, mert ezek komolyabb fejlődést adnak, mint az ilyen-olyan edzésvideók a neten (általánosságban csak, természetesen).

Holnap megmérem magam, és kiteszem. Erről annyit lehet tudni, hogy egész életemben nem voltam még olyan kövér, mint most. De hát innen szép nyerni. Úgy érzem, a legjobb idő a kezdésre ez a mostani. Úgy érzem, most már az életem többi területe beáll szépen, van benne annyi rutin, hogy jöhet egy "új", van rá figyelem, lehet prioritás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5317922865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása