FogyiFegyelem

Útközben - jóvátétel

2023. május 31. 22:41 - Wailele

Ma bezzeg jóvátettem mindent.

Elfelejtettem shake-et reggelizni, de két sima kiflit vettem. Egerszegen voltam egész nap, rennnngeteget gyalogoltam, a város egyik végén van a vasútállomás, a másik végén a Praktiker, meg itthon a faluban is csak el kell jutni a buszhoz-vonathoz. Sajnáltam, hogy nem kapcsoltam lépésszámlálót, de a google maps szerint kábé 10 km-t mentem. Úgyhogy hazaértem, és bezuhantam az ágyba (amúgy is keveset aludtam), és feküdtem vagy 3 órát, mire fel tudtam kelni annyira, hogy egyek, mert még hátravolt 500 kalória, de nem tudtam enni csak 200-at.

(Ezzel egyébként nem azt akarom mondani, hogy hú milyen sokat mozogtam, hanem azt, hogy hú milyen nyámnyila vagyok, hogy ennyire kiborít egy kis plusz mozgás.)

Nem volt hasprogram, időben alvás volt :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr318136962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása