FogyiFegyelem

Eltelt az első hét

2023. május 29. 21:50 - Wailele

Az édesség-falós rohamok megelőzésére/kezelésére vettem mézet és lekvárt. még múlt pénteken. Még nem bontottam ki, de jó, ha van itthon. Ugyanezért lehet, hogy kipróbálok egy kekszfélét, gluténmentes, hozzáadott cukormentes, kávé mellé jó lehet. Egy időben csináltam azt, hogy sütöttem egy tepsi citromos kekszet, és a déli meg a délutáni kávé mellé ettem 2-3 szemet, ez megvédett az édesség-evős rohamoktól. Meg lehetne próbálni, de nem szeretném folyton, mert akkor meg rászokom, és utána már nem lesz elég soha a kávé magában.

Ma gombapörkölt volt az ebéd, főtt krumplit csináltam hozzá. Főtt tésztával vagy nokedlivel szeretem, de most két nap is tészta volt, gondoltam, legyen valami könnyebb. Kalória szempontból mindegy, de ugye hát mégsem. A vacsora shake. Mostanában mindig valami étel volt vacsorára is, most jólesett valami könnyebb.

A mai edzés egyébként ping-pongozás volt. 30 perc (15 perc napi mozgás az elvárás ugyebár), de úgy voltam vele, hogy ez mégiscsak nem olyan intenzív. Bár ha játszottál már ping-pongot egyedül, felállított táblás asztallal, akkor tudod, hogy a labda feleannyi idő alatt ér vissza, szóval mozogni kell, és hát hajolgatás is volt rendesen :P

Hasprogram 15.

Holnap hivatalos mérés. Na kíváncsi vagyok :D

Most belegondoltam, hogy egész jól sikerült ez az első hét, régebben mindig folyton éhes voltam az első héten, most nem volt ilyen gondom. És most már jobban bírom is magam, az első napok mozgása után alig bírtam mozdulni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8118134854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása