FogyiFegyelem

"Pihenő"nap

2022. november 22. 23:14 - Wailele

Nem voltam ma ügyes igazán, de nincs bűntudatom miatta. Ezt mondjuk szeretem.

Annyit tartottam, hogy a kalóriakeretet nem léptem túl, de nem ettem okosan, sok kenyeret ettem (úgy értem, arányában) , meg rántottát. A főzést és a tornát átaludtam délután, és mikor felkeltem, már tényleg nem volt idő. A mozgás egyébként irtóra hiányzik, és ez is jó, de most negyed 12 lassan, és még sok feladatom van, azaz úgy tervezem, hogy addig maradok ébren, amíg ki nem pipálgatom az összeset, holnap nincs postázás és nincs SVT, szóval lehet, hogy magamtól ébredek majd, és talán elmarad a napi üzenet is...

Meglátom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr1617985528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása