FogyiFegyelem

Nehezített pálya

2022. november 19. 23:07 - Wailele

Azért most már kihívás a napi mozgás, akármennyire is lelkesednék. Az a hülye tüzifa-behordás se megy olyan könnyen (ma is elmaradt), mert kicsit nem figyelek oda (beszippant az alkotás), és már sötét van...

Az a helyzet, hogy az időben alvást már elengedtem, de hát ez bekavar, és most már tényleg sűrű a munka, persze lehet, hogy miután hónap végén kiküldtem ezeket, már nem lesz, mittomén. De most igyekszem igyekezni, azaz talán többet csinálok, mint feltétlenül szükséges lenne, de egyrészt izgalmas, másrészt úgy vagyok vele ilyenkor, hogy haladjunk, inkább egyek kicsit előrébb, mint lemaradva. És még a háztartási szokásaimat tartom nagy nehezen, de a mozgásnál rezeg a léc.

Szóval amikor megnyitottam ezt a felületet, hogy írjam a blogot, még úgy volt, hogy nem mozogtam ma. De valami felrángatott a székből, nem értem, hidd el, és csak egy Hadházi László YT videó erejéig csináltam egy kar-köredzést néhány comberősítővel. Nyújtással együtt volt vagy 12 perc, plusz a 23 hasprogram - ami alatt végre nem akartam megpusztulni.

A kajám szinte szó szerint ugyanaz volt, mint tegnap. Holnap zöldbabfőzelék lesz, mielőtt megromlik a tejföl, és van még kettő abból a kicsitciki fasírtból, na az is elfogy holnap.

Nafürdésalvás!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr9417983086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása