FogyiFegyelem

Juhúúúúú!

2022. október 27. 21:38 - Wailele

Jó, hát csak 1 dekát fogytam a múlt héthez képest, de volt két nemolyanjó napom. Egyébként napra pontosan 3 hónapja kezdtem, és grammra pontosan 3 kiló ment le. Ha minden tökéletes, két kilót érdemes fogyni havonta. Namármost ahhoz képest, amiken keresztülvittem magam az elmúlt időszakban, beleértve azt is, hogy bele is kell jönni ebbe, én bizony elégedett vagyok. Ha tartom csak ezt az ütemet, egy év alatt akkor is már szépen fog látszani. De ennél erősebb tempót nem nagyon tudok majd, mert valami mindig van, viszont tudod mit, nem is akarok. A bőröm (az én érett, agyonnyúzott bőröm) jobban szereti, ha jut ideje lekövetni a fogyást...

meres11.jpg

Ma zöldbabfőzelék volt az ebéd, és a vacsora is, kenyeret is kellett enni, különben sose jön össze a kalória keret. És végre tornáztam igazit (pilates 20 perc+15 hasprogram). Tudom, hogy igenis ér az a nap, amikor gyalogolok egy csomót, de az én erőnlétemhez és egész-nap-ülős életmódomhoz bizony szükség van vezetett (kicsit kényszerítő) edzésekre, hogy átmozgasson.

Holnap megint sokat-gyaloglós, városbamenős nap lesz, gombapörköltet tervezek tésztával, és majd igyekszem okos lenni.

JELZEM, kiderült, hogy ez a sminkelős-motiváció még sokkal jobb, mint amennyire tegnap kifejtettem. Ma jött ugyanis a fagyis autó. Simán feltölthettem volna fagyival a keretemet, de rögtön beugrott, hogy egy doboz fagyi árából egy szép szemhéjpúder-palettát vagy egy jó minőségű sminkecsetet vehetnék. Ezeket szintén jó pár meggondolás után vagyok csak hajlandó, tehát ha így tudok majd ügyes lenni, akkor kis jutalomnak is jó lehet...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr9717964530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása