FogyiFegyelem

Hát, most ennyire futja...

2022. október 13. 22:36 - Wailele

Na most van az, hogy talán tudom tartani, amit vállaltam, de adminisztrálni nem.

De tartani is csak talán. Feszítem a lakásfelújítást, hogy legyek már túl azon a részen, amikor csak ekörül forog a világ, nincs rendes konyha, mert minden összevissza van, és nincs normális edzés, mert köszi, épp elég, ami a ház körül van.

Egy elcsúszott megrendelés miatt kimaradt egy-két éjszaka (azt hittem, hogy ráérek hétfőn postázni, de benéztem, és ma kellett, különben nem lesz ott az ünnepen az ajándék), plusz ma be kellett menni Egerszegre üveglapért, szintén egy "váratlan" megrendeléshez. Mondjuk le is nyomtam 8.600 lépést, pedig busszal mentem-jöttem az üvegeshez. Máskor gyalog szoktam, de így el tudtam érni a buszt (ha nem érem el, még 3 órát dekkolhattam volna a városban). Így legalább tudtam aludni 3 órát délután. Most is kellene, de a délutáni alvás miatt még bírom, szóval csinálok még valamit, borul az éjszaka megint, de most már tényleg nem érdekel. Még 2-3 ilyen zavaros nap, és visszállhatok a rendes életemre, a lakás rendezése pedig visszakerülhet a helyére: a szabadidőmbe.

Na gondolhatod, hogy az evés is összevissza van. Biztos többet eszem, mint kellene, de zabálás nincs, ma péksüteményeket ettem, és gyümölcsjoghurt is volt, de nem lett mostmár-úgyis-mindegy vége, mint legutóbb, mert kivettem a virslit a fagyasztóból, de nem ettem meg végül, holnapra eltettem paprikás krumplinak.

Nem is mértem ma, mit mérjek alig 4 órányi alvás után.

Ja, csináltam ma 15 hasprogramot, csak kicsit mégis...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr9717953762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása