FogyiFegyelem

Noszogatva...

2022. szeptember 16. 22:14 - Wailele

Érdekes nap volt a mai, érdekesek ezek a mostani napok. Kétféle fókusz van, és szinte a legfontosabb a fogyás, de abban sem vagyok teljesen tuti. Úgy értem, megcsinálok mindent (majdnem, de tényleg majdnem mindig). De még mindig néha szinte vonszolom magam. Hát, remélem, azért jön ez majd még belülről is...

Szóval igen, ma is megcsináltam a kis edzésemet, 23 hasprogramot, délelőtt pluszban 3 perc hulahopp karikázás, és ma MEGCSINÁLTAM 5 teljes fekvőtámaszt. Szóval igen, fejlődöm, akárhogy is.

Ma paprikás krumplit akartam főzni másfél pár virslivel, esetleg tojáslevessel. De nem volt kedvem főzni egyáltalán, ebédre megettem a másfél pár virslit 10 deka kenyérrel, ezzel nagyjából ki is merítettem a keretem 80 %-át. Délre. Ami azt jelentette, hogy maradt 400 kalóriám egészen mostanáig. Azaz akár volt kedvem, akár nem, végül mégiscsak kellett főzni, mert bár szívesen léptem volna túl a keretet, nem volt itthon semmi, amiért érdemes lett volna (az a 10 deka kenyér volt az utolsó), és szerencsére a bűnbarlang mozgó bolt már elment. Szóval gyorsan főztem a fagyasztóból egy kis zöldborsó főzeléket, de abból is csak egy tányérral lehetett már enni. Meg az is igaz, hogy már előre tartok a jövő héttől. Ami hülyeség, meg az is, hogy ennyire erőltetem most, mert talán pont emiatt fogok elszállni az első alkalommal, na mindegy.

Mindegy, betartottam végül mindent, és csak azt nem értem, hogy miért nem BÜSZKE vagyok emiatt magamra, hanem bosszús, hogy még mindig ilyen nyögvenyelős ez az egész. Mondjuk az igaz, hogy soha senkit nem voltam hajlandó cseszegetni, hogy legyen együttműködő, ha saját jószántából nem volt az, és úgy látszik, ez rám is vonatkozik...

Az azért jó, hogy most ez a fókusz, úgy értem, meg tudom oldani, hogy ez legyen, és ez meg is magyaráz sok mindent az élet egyéb területein. Csak nehéz elfogadni. De ugye nem így fog menni 1 évig????

(Tudom, tudom, csak tisztítanom kell rá...)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8217933217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása