FogyiFegyelem

Majdnem két kiló minusz :)

2022. szeptember 15. 22:28 - Wailele

Mérés volt ma reggel, tisztítottam arra, hogy ne féljek attól, mit mutat a mérleg. De egyébként tetszett, amit mutatott :)

meres4.jpg

Ma megcsináltam a húslevest, gyakran ettem, mert hatalmas fazékkal lett, és hát egyszerre meg nem tudsz megenni két tányérnál többet, és az egészet meg kellett enni :P . Még egy pici kenyeret (3 deka) is ettem egy fél pohár narancslével este, mert túl kevés lett volna.

Ma is hulahopp karikázás volt az edzés, de igazi: 16 perc egyfolytában, plusz 4 perc lépcsőzés kis súlyzós kargyakorlatokkal kombinálva: muszáj volt picit átmozgatni a hátam és a vállam, mert mereven tartottam a 16 percben. Hasprogram 23. Így már 20 perc volt, először, mióta lekezdtem. Ez érdekes, mert épp tegnap fordult meg a fejemben, hogy hamarosan heti néhány napon érdemes lesz bevezetni a 30 percet.

Nagyon kíváncsi vagyok, mikor fog látszani. Sajnos attól tartok, még soká... 90 kilónál 4-5 kiló meg se kottyan (mármint látványban...). Bizony, ha sikerülne úgy tartani, ahogy nem tudom, tartható-e, akkor is bizony egy év lenne, mire 65 kg leszek. Igazából nem várom magamtól a folyamatos fogyást, néha bejön a plató, és nekem az a tapasztalatom, hogy azon a leggyorsabban úgy tud túllépni az ember, ha felfüggeszti pár napig az egészet, és utána "újrakezdi". Ugyanakkor a platóknak szerintem inkább lelki oka van, és én már elég sokat tisztítottam a fogyásra, és tudok ezután is folyamatosan ha kell... Na majd kiderül.

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8817932463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása