FogyiFegyelem

Végre sétáltam!

2022. szeptember 07. 21:18 - Wailele

Ja, mert szabadnapom volt, így kikerült a napból. Ez 53 perc volt és 3,5 km - felavattam a LocusMap alkalmazást, ő tud offline a jelöletlen földutakon mérni, ahol én járok. Nem hiszem, hogy gyakran fogom használni, a természetben-sétálásnak éppen az az értelme, hogy nincs nálad telefon, és kiszakadsz az életből.Mondjuk ma pont nem erről szólt, hanem alexandereztem végig, éreztem is, ahogy nyúlnak a beállt combizmaim, és került lassan helyére a forgóm. De a térdeimet még mindig érzem. Szeretem, hogy ősz van, és még meleg van ugyan, de azért már kimerészkedem délelőtt a házból. Szeretek sétálni, mert abból előbb-utóbb futás szokott lenni. Nem úgy értem, hogy sétálni indulok, és futás lesz belőle, hanem a rendszeres sétálásból lesz pár hét múlva igény a futásra.

Fájt kicsit a hasam (mármint az "izmom"), de azért ment ma is 19 hasprogram.

Megcsináltam a rakott krumplit, kábé az örökkévalóságig fogom enni, jó nagy adag lett (szeretem, ha nem kell mindennap főzni), és hát ugye olyan túl sokat meg nem lehet enni belőle. Tiszta spórolás ez a fogyi, volt már olyan is, hogy azért csináltam, mert pont kapóra jött, egy nehezebb anyagi időszakban. Egyrészt tovább elég, amit főzök, másrészt nem futok ki a mozgóbolthoz egy kis nasiért, ami kétezer Ft, és öt perc múlva nincs (mármint nem VOLT). És ez azért hetente akár 3-4 alkalommal is előfordult ám...

Igyekszem mindig picit alámenni a kalóriakeretnek. 1.800 hivatalosan mehet, de inkább úgy gondolom, hogy ez a kezdés lesz, aztán újraszámolom. Amikor utoljára fogytam sokat (kalóriaszámolással), az 8 éve volt (meg előtte persze), és akkor bizony még bőven 50 alatt voltam, nem hagyhatom figyelmen kívül, hogy évről évre csökkent az anyagcserém.

Csak jelzem, hogy egyébként meg háromnegyed órát füvet is nyírtam (mert szabadnapom volt :P ), ami ugye nem minősül edzésnek, de azért folyt rólam a víz, mire bégeztem, és este hatkor ám. 

Holnap hivatalos mérés.

Jaj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5217926585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása