FogyiFegyelem

Egy átlagos nap

2022. szeptember 05. 19:44 - Wailele

Ma reggel időben, hatkor keltem, na persze hogy 90,5-t mutatott a mérleg. Nem baj, majd alakul az...

És elfelejtettem reggelizni, a 10 órás kávészünetben jöttem rá. Az étkezésem egyébként rém egyszerű: reggelire általában gabonapelyhet eszem, mióta nem lehet cukormentes kukoricapelyhet kapni, általában valami mézeskarikát. Ezt egyszer kiszámoltam, nem kell vele vesződnöm, amellett minthogy édes, kicsit megvéd az édesség-sóvárgástól, ami nálam elég kritikus tud lenni.

A többi étkezés teljesen random, viszonylag kevés húst eszem, sok levest, és főzelékeket. A lényeg a főtt étel, mert akkor nemigen kerül elő például a kenyér. Nincs is itthon, mikor enném? Ma zöldborsópörkölt volt tésztával, és még lesz holnap is. Ettem volna levest, ha kellett volna tölteni a hasamat, de nem volt rá szükség, marad holnapra. Amúgy is jobb, ha ritkábban kell főzni. 

A legnagyobb kihívás a fogyós időszakokban az alvás. Nem szeretek aludni, sose szerettem, sajnálom rá az időt. Olyan vagyok, mint egy négyéves, túl izgalmas az élet ahhoz, hogy alvásra pazaroljuk, nem? Viszont a folyamatos alacsonyabb kalóriabevitelnek az az eredménye, hogy többet kell aludnom (és fázni is szoktam, de ez most még nem aktuális). Sajnos tudom a fejemmel is, hogy a kevés alvás egyébként is a fogyás ellen dolgozik, szóval most erre szánnom kell egy ideig...

Ma is MNL edzés volt, és már 18-nál tartok a hasprogramban. Annyira vágytam sétálni, csak aztán... á. Pedig a térdemet könnyebb helyretenni séta közben. Nem is merek ugrókötelezni most, míg rendbe nem jön (adok neki pár napot).

Ma folyamatosan emlékek cikáztak a fejemben arról az időről, amikor legutóbb megtettem ezt az utat (akkor 89-ről 65-ig). Azok az apró érzések, amiket észreveszel, hogy jé, íve van a derekamnak! jé, milyen kemény a fenekem! jé, azelőtt ezt meg azt még nem tudtam megcsinálni, most meg...

Például ma már leért az ujjam hegye, amikor lehajoltam :P

Egyébként van egy fix mércém az erőnlétemre: a fekvőtámasz. Nemrég valahogy sor került rá, és kiderült, hogy képtelen vagyok normális fekvőtámaszokat csinálni. Nyilván egyrészt gyenge vagyok, másrészt meg nagyobb súlyt kell(ene) emelgetni. Nem csinálok fekvőtámaszokat, csak időnként meg fogom nézni, mennyit bírok - merthogy anélkül is egyre többet kell bírni - logikusan -, hogy erre kifejezetten edzenék, ha egyszer egyébként na szóval érted.

Amikor elkezdtem, 3 ment. Ma tudtam négyet :D Na?

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr2217924389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása