FogyiFegyelem

El...tt nap.

2022. november 11. 23:57 - Wailele

Na jó, ezt a napot bebuktam. Számítottam rá, sőt, talán készültem is, de azt azért nem gondoltam, hogy ennyire elszúrom. Sajnálom persze, de úgy vagyok vele, hogy régen volt ilyen, hát ez van.

Az is igaz, hogy még a pénz-motivációm is elromlott, az volt a baj, hogy miután elköltöttem a DM-ben 14ezer Ft-ot, utána már nem motivált, hogy spóroljak arcápolásra, mikor mostanában nem tervezek ilyesmire költeni - ugyebár...

Szóval kérem volt itt sütemény, gyümölcsjoghurt, pogácsa, virsli kenyérrel. Két óra alvás után, egész napos rohangáslásban..

A mozgás viszont megvolt iszonyú nagy csomaggal, és 23 hasprogram (tegnap is volt 22), de most nem növeljük kicsit, mert ez már nehéz volt.

Viszont jó hír: ma is vettem kicsit, de jövő héten érkezik 10 kiló édeskrumpli. Nagyon szeretem a fogyókúrámba beépíteni, mert édes is, sós is, főételtől nasinak, akármire, és sokféleképpen elkészíthető. Úgyhogy most lesz minimum sok édeskrumpli krémleves, és az nagyon hasznos. Alacsony kalóriatartalom, sok tápanyag, és finom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6417976518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása